Tuesday, July 19, 2011

အဘိုးတို႔ေ​ရ…အဘိုးတို႔ရ​ယူေပးခဲ့တဲ့ လြပ္လပ္ေရး​ၾကီး

အဘိုးတို႔ေရ….
အဘိုးတို႔ရယူေပးခဲ့တဲ့ လြပ္လပ္ေရးၾကီး
အသီးေတြသီး.. အပြင့္ေတြ ပြင့္လို႔…
အဘိုးတို႔ခ်စ္တဲ့ ျပည္သူျပည္သားေတြကလည္း
သီးလို႔… ပြင့္လို႔
တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ျပန္လည္ ခူးဆြတ္စားေသာက္လို႔။

အဘိုးတို႔ေရ….
လြပ္လပ္ေရး အကိုင္းအခက္ေတြက သီးၾက ပြင့္ၾကေပမယ့္
စည္းလံုးမႈမ႑ိဳင္ၾကီးကေတာ့ သစ္ေျခာက္ပင္ၾကီးလိုပါပဲ
အဘိုးတို႔က ျပည္သူေတြကိုခ်စ္တယ္
ျပည္သူအမ်ားစုကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ပဲ ခ်စ္ၾကတယ္ အဘိုးတို႔ရဲ႕
ျပီးေတာ့
က်ေနာ္တို႔တေတြ အခ်င္းခ်င္းလည္း မတည့္ၾကေပဘူး။

အဘိုးတို႔ေမြးခဲ့တဲ့ ေမ်ာက္ေတြ
အခု
က်ေနာ္တို႔ကို ျပန္ေျခာက္ေနတယ္။
ေျခာက္လံုး လွန္႔လံုး မက္လံုးေတြၾကားမွာ
ျပည္သူေတြလည္း ေဟာတစ္ေယာက္ ေဟာတစ္ေယာက္
ေမ်ာက္… ေမ်ာက္… ေမ်ာက္ေတြ ျဖစ္သြားၾကကုန္ပါေရာလား။

အဘိုးတို႔အေၾကာင္း စာမ်က္ႏွာေတြ
ကေလးေလးေတြရဲ႕ ေက်ာင္းစာအုပ္ထဲကေန
တစ္ရြက္ျပီး တစ္ရြက္ ေပ်ာက္ကြယ္စျပဳေနျပီေလ
အဘိုးတို႔နာမည္ကို
“အဲဒါ.. ဘယ္သူေတြလဲဟင္”လို႔ ျပန္ေမးၾကတဲ့ကေလးေလးေတြ
ရွိေနျပီ အဘိုးတို႔ေရ….။

အဘိုးတို႔ဟာ
ုျမန္မာျပည္သူေတြ ဘယ္ေတာ့မွမေမ့ၾကရမယ့္
ထာ၀ရအာဇာနည္ေတြျဖစ္တယ္ဆိုတာ
ေခတ္အဆက္ဆက္ က်ေနာ္တို႔ပါးစပ္ဖ်ားမွာ
ေရပန္းစားေနၾကရမယ္မဟုတ္လား
အဘိုးတို႔ရဲ႕ သမိုင္းရုပ္ပံုလႊာကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ဖို႔ၾကဳိးစားသူဟာ
တမ်ဳိးသားလံုးကို ေစာ္ကားဖို႔ၾကိဳးစားလိုက္တာပဲ
က်ေနာ္တို႔ ကာကြယ္ၾကရလိမ့္မယ္။

ဒီလိုနဲ႔ပဲ….
က်ေနာ္တို႔တေတြ
ေခတ္တစ္ေခတ္ျပီး တစ္ေခတ္
စနစ္ တစ္ခုျပီးတစ္ခုၾကား
မ်ဳိးဆက္ တစ္ဆက္ျပီးတစ္ဆက္
အေရထူထူ အေၾကာမာမာ
အသားက်ေနၾကရပါျပီ။

တစ္ခါတေလေတာ့လည္း
က်ေနာ္တို႔ေတြ သိပ္သတိရတာပဲ အဘိုးတို႔ေရ…..
အဘိုးတို႔သာ ရွိေနခဲ့ရင္ေလ
အဘိုးတို႔ရဲ႕ ဆိုဆံုးမမႈေအာက္မွာ
က်ေနာ္တို႔ျပည္သူေတြဟာ
လိမ္လိမ္မာမာ ညီညီညာညာနဲ႔
ေကာင္းမြန္တဲ့ လူ႔ေဘာင္တစ္ေခတ္ကို ထူေထာင္ေနၾကမွာပဲေနာ္။

အခုေတာ့
က်ေနာ္တို႔ခမ်ာေလ…..
ဟိုေမ်ာက္ေၾကာက္ရ.. ဒီေမ်ာက္လန္႔ရ
ဟိုဖားဒီဖား ဟိုပုန္းဒီလွ်ဴိးနဲ႔
မဟာမ်ဳိးကေန မသာမ်ဳိးေတြမျဖစ္ဖို႔အေရး
ကိုယ့္အသက္ကေလးကိုယ္ ဖက္နဲ႔ထုပ္
ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ထဲ ခပ္ကုပ္ကုပ္ပဲ ခ်ီတက္ေနၾကရရွာတယ္
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္မွ မသနားရင္ ဘယ္သူ႔ကိုဘယ္သူမွ သနားမွာမဟုတ္ဘူးအဘိုးတို႔ေရ
က်ေနာ္တို႔ေရာက္ေနတာ အဘိုးတို႔မျမင္ဖူးတဲ့ ေခတ္ဆိုးေလ။

က်ေနာ္တို႔ ေလွ်ာက္ေနတာ ေခတ္ဆိုးလမ္းမ
က်ေနာ္တို႔ ျဖတ္ေနတာ ေခတ္ဆိုးတံတား
က်ေနာ္တို႔ စားေနတာ ေခတ္ဆိုးထမင္း
က်ေနာ္တို႔ ေသာက္ေနတာ ေခတ္ဆိုးေရပုပ္
က်ေနာ္တို႔ ရွဳေနတာ ေခတ္ဆိုးေလညစ္
က်ေနာ္တို႔ လုပ္ေနတာ ေခတ္ဆိုးအလုပ္
က်ေနာ္တို႔ ေတြးေနတာ ေခတ္ဆိုးအေတြး
အဘိုးတို႔ ေျမးေလးေတြ ေခတ္သစ္နဲ႔ ေ၀းေနတာ ၾကာျပီေကာ။

ႏွစ္စဥ္ ဇူလိုင္လ ၁၉ ရက္ေန႔ရဲ႕
နံနက္ခင္းေတြမွာ
မိုးကေလးေတြ တေျဖာက္ေျဖာက္ တဖြဲဖြဲ ရြာေနဆဲပါ
တံပိုးခရာသံေတြၾကားရတိုင္း
အဘိုးတို႔ရုပ္ခႏၶာ လဲေလ်ာင္းျငိမ္သက္ေနရာ
အာဇာနည္ကုန္းေတာ္ထက္ဆီ ေမွ်ာ္မွန္းကာ….

““ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္တကြ….. က်ဆံုးေလျပီးေသာ
အာဇာနည္ေခါင္းေဆာင္ၾကီးမ်ားအား… အေလး…………………..ျပဳ””

က်ေနာ္တို႔မ်က္၀န္းထဲမွာ
မ်က္ရည္မိုးေတြ တေျဖာက္ေျဖာက္ရြာ
ယူၾကံဳးမရ တမ္းတမႈေတြ တဖြဲဖြဲပါ။

ေကာင္းရာသုဂတိ လားၾကပါေစ

အဘိုးတို႔ေရ…..
က်ေနာ္တို႔ကေတာ့
အဘုိးတို႔မရွိတဲ့ ဘ၀ဆိုးၾကီးမွာ
အဖမဲ့သား ေရနည္းငါးေလးေတြပမာ
ေမ်ာက္တံငါေတြၾကား….. အားငယ္စြာ
ရွင္ သန္
ရုန္း ကန္
ေန ၾက ေပ ေတာ့ တာ။

ဥကၠာကိုကို
၁၈.၇.၂၀၁၁
(၆၄ႏွစ္ေျမာက္ အာဇာနည္ေန႔…သို႔)

အာဇာနည္ ၉ ဦးၿဖစ္တဲ့ ဗိုလ္ခ်ဴပ္ေအာင္ဆန္း၊ သခင္ၿမ ၊ ဦးဘဝင္း ၊ မန္းဘခိုင္ ၊ ဦးရာဇတ္ ၊ စဝ္စံထြန္း ၊
ဒီးဒုတ္ဦးဘခ်ဳိ ၊ ဦးအုန္းေမာင္ ၊ ရဲေဘာ္ကိုေထြးတို႔ အား
ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုး "ေသေသာသူၾကာလွ်င္မေမ႔ႏိုင္ၾကပါေစ" ဟု
ေတာင္းဆုၿပဳရင္း ယခု ပို႔စ္ေလးမွ ဦးညႊတ္အေလးၿပဳ လိုက္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment